به دلیل کمبود وقت، بسیاری از باسهای God of War در مرحله توسعه از بازی حذف شده اند
کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War در مصاحبه ای با Noclip درباره دلایل حذف باسفایت های بسیاری که برای این بازی درنظر گرفته شده بود صحبت کرد.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از gamespot بالروگ درباره حذف باسهای بازی گفت:
"ما باسهای زیادی را برای بازی در نظر داشتیم اما خیلی از آن ها را از بازی حذف کردیم. با آن شرایط God of War یک بازی دیوانهکنندهتر و جاهطلبانه تر بود اما زمانی که توسعه بازی را پیش می برید متوجه می شوید که نمی توانید از عهده انجام چنین کار بزرگی بربیایید. ساخت تنها یک باس فایت برای یک تیم 30 نفره از توسعهدهندگان، یک سال و نیم زمان میبرد که واقعا زمان بسیار زیادی بود در حالی که ما در گذشته در همین مدت زمان، [توسعه] یک بازی کامل را به پایان می رساندیم."
کارگردان God of War همچنین عنوان کرد:
"تیم توسعهدهندگان باسها وظایف دیگری نیز داشتند که زمان بیشتری از آنها می گرفت در حالی که باید مطمئن می شدیم که بازی در همین دهه عرضه می شود."
بازی God of War روز 31ام فروردین ماه سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شد و در مراسم Game Awards سال 2018 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد.