لیز (Lay’s) برند معروف چیپس ، کمپین هوشمندانه ی جدیدی به راه انداخته که هدف از آن حل مشکل از دست دادن دیالوگ های فیلم به دلیل صدای اجتناب ناپذیر خرد شدن چیپس در داخل دهان است. افزونه ی گوگل کروم Crispy Subtitles و ویدئوی تبلیغاتی همراهش با همکاری وبسایت Happiness Saigon منتشر شده است. شرکت لیز پس از آنالیز بیش از ۱۷۰ ساعت چیپس خوردن مردم سرتاسر دنیا، باتی مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته است. این بات به گونه ای طراحی شده که به محض شنیده شدن صدای خرد شدن چیپس زیر دندان، قابلیت نمایش زیرنویس را در ویدئوهای …
نوشته هوش مصنوعی مشکل مزاحمت صدای چیپس خوردن هنگام فیلم دیدن را حل کرد اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.