مدیر توسعهی بخش سرویس آنلاین عنوان Battlefield V از دلیل وقفه در عرضهی حالت بتل رویال بازی میگوید
مدت زمان کمی تا انتشار عنوان Battlefield V باقیمانده است، اما مقداری از محتویات این بازی برای عرضه در سال 2019 برنامهریزی شدهاند. یکی از بخشهای این بازی که در زمان عرضه در دسترس نیست، حالت Firestorm میباشد که قرار است بتل رویال Battlefield باشد. توسعهی این حالت با همکاری استودیوی Criterion انجام میشود و در ماه مارس 2019 منتشر میشود.
به گزارش پردیس گیم، به تازگی یکی از اعضای وب سایت VG247 توانسته تا با توسعه دهندگان تیم DICE دربارهی وقفهی عرضهی حالت بتل رویال صحبت کند و بپرسد که آیا این بخش در هر حالت جزو محتویات پس از عرضهی بازی بود، یا که به خاطر فراگیر شدن اینگونه بازیهای توسعه یافته است؛ البته سازندگان جواب واضحی به این سوال ندادند.
رایان مک آرتور (Ryan MacArthur)، مدیر توسعهی بخش سرویس آنلاین عنوان Battlefield V در رابطه با این وقفه میگوید: "اساسا، وقتی که ما به چشم انداز توسعهی سرویس آنلاین بازی خود نگاه میکنیم، میخواهیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر کدام از عناصر جدیدی که برای گیمپلی بازی معرفی کردهایم، میتوانند موفق واقع شوند و بازیکنان از آن رضایت داشته باشند تا بر روی تجربهاش تمرکز داشته باشند؛ بنابراین ما نیاز به زمان داشتیم تا واکنشهایی از بازیکنان دریافت کنیم و به ارتقاسازی گیمپلی بپردازیم."
او همچنین دربارهی دلیل وجود حالت بتل رویال میگوید: "علاوه بر آن ما میخواهیم تا در بازیمان، مقدار زیادی محتوا وجود داشته باشد و بازیکنان بتوانند چیزهای مختلف زیادی را تجربه کنند، بنابراین ما بخشهایی همچون Firestrom و حالت Co-op را برای بازی طراحی کردهایم."
علاوه بر آن، مک آرتور افزود که در زمان عرضهی این بازی به اندازهی کافی محتوا برای سرگرم شدن بازیکن وجود دارد، پس این وقفه در عرضهی بتل رویال هم به بهبود سطح تجربهی بازی کمک میکند و هم باعث میشود تا بازیکن تمام حالتهای بازی را تجربه کند.
نظر شما چیست؟ آیا با حرفهای مک آرتور موافقید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.