گزارش: Halo Infinite شامل المانهای نقش آفرینی میشود
به نظر میرسد عنوان مورد انتظار Halo Infinite نسبت به نسخههای قبلی این سری، بیشتر شبیه یک بازی نقش آفرینی خواهد بود و یا این که حداقل شامل المانهای RPG میشود. این قضاوت بنابر آگهی شغلی منتشر شده در رابطه با این بازی Xbox One و PC رخ داده است.
به گزارش پردیسگیم و به نقل از Comicbook، اوایل این ماه 343Industries و مایکروسافت یک آگهی شغلی منتشر کردند. با توجه به این آگهی آنها نیازمند یک طراح سیستم ارشد هستند که عاشق Halo،بازیهای روایت محور،شوتر و البته لایق است اما اینها همه غیرعادی نیستند و طبق انتظار میباشد نکته عجیب این آگهی آشنایی با مکانیکهای نقش آفرینی است که با سری Halo چندان جور در نمیآید.
در ادامه موارد مورد نیاز ذکر شده در آگهی شغلی 343Industries را میخوانید:
- بیش از 7 سال کار ارشد بر روی عناوین AAA یا طراحیهای ظرفیت بالا.
- آشنایی با مکانیکهای بازی شوتر و نقش آفرینی.
- توانایی یادگیری ابزار اختصاصی و ریکورد ثبت شده اسکریپتینگ/ساختی با آنها.
- دانش کاری موتورهای گرافیکی صنعت بازی،طراحی ابزار،زبان اسکریپت و مسیرهای تولید.
- یک استاد و مدیر باتجربه.
باز هم قابل ذکر است که المانهای نقش آفرینی برای سری Halo چندان مورد انتظار نیست اما برای تغییر و تحول سری لازم و جذاب به نظر میرسد. امیدواریم اگر این تصمیم برای Infinite گرفته شده است به بهتر شدن و غنیتر شدن بازی کمک کند.
نظر شما در این باره چیست؟